کد خبر 284176
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۹:۴۸

سرمربی تیم فوتبال استقلال در پاسخ به محجوب گفت: آمدن این آدم ها به فوتبال شبهه برانگیز است و همه دنیا در هتل بودند و دیدند. واقعا متاسفم در حکومت اعتقادی این آدم ها این حرف ها را می‌زند، میهمان نوازی رسم ایرانی است.

به گزارش مشرق، امیر قلعه‌نویی پس از پیروزی دو بر صفر استقلال مقابل سایپا در نشست خبری گفت: وفات حضرت معصومه را تسلیت می‌گویم، خدا را شکر می‌کنم که بعد از چند بازی که خوب نبودیم بازی منطقی انجام دادیم. سایپا یکی از تاکتیکی ترین تیم‌های لیگ است.

وی ادامه داد: در نیمه دوم با دوندگی بیشتر توانستیم به گل برسیم. با لایه‌های دفاعی که ایجاد کردیم توانستیم مقابله حملات آنها بایستیم و روی ضد حمله هم توانستیم گل دوم را بزنیم. از هواداران هم ممنون هستم که همین اندازه هم آمده اند به اندازه 100 هزار نفر ارزش دارند. ما با ریکاوری فنی و روحی امیدوارم برای مسابقات آسیا آماده‌تر باشیم.

سرمربی استقلال در مورد گلزنی آرش برهانی گفت: به برهانی تبریک می‌گویم او هم گل زد و پاس گل داد و دوندگی خوبی داشت. کبه هم که در بازی کاسپین مصدوم شد و با روزهای اوج فاصله دارد و امیدوارم تعطیلی لیگ به ما کمک کند تا هم بازسازی فنی و ریکاوری روحی وروانی شویم.

قلعه نویی در پاسخ به سوال فارس در مورد اظهارات سیروس محجوب(اینجا) مبنی بر اینکه شام مشترک امیر قلعه نویی و اسکوچیچ در آستانه بازی حساس ملوان و استقلال شبهه برنگیز شده، گفت: اعتقاد دارم مربی ملوان باید جوابش را بدهد. دیشب با تونی اولیویرا بودیم و دو شب پیش هم با کارلوس کی روش بودیم. آمدن این آدم ها به فوتبال شبهه برانگیز است و همه دنیا در هتل بودند و دیدند. واقعا متاسفم در حکومت اعتقادی این آدم ها این حرف ها را می‌زند، میهمان نوازی رسم ایرانی است. اگر قرار بود کاری کنیم در خفا می‌کردیم. این افراد شبهه برانگیز هستند که چطور آمده اند برای مسایل مادی شان و بعدا اگر خواستید جواب می‌دهم. قهرمانی استقلال هم دست خداست. سه چهار تیم بالای جدول شانس قهرمانی دارند و متر نیست که بشود گفت  20 درصد یا 30 درصد ما قهرمانیم همه تیم ها شانس قهرمانی دارند.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 9
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۲۰:۴۱ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۰
    0 0
    بله شما قهرمان نشین پس کی بشه شما هرجا برین قهرمانین. ولی نمیدونم چرا در مسابقات بین ا لملی تیغ تون نمیبره?!?!
  • ۲۲:۲۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۰
    0 0
    پس كي بود فصل پيش تو آسيا سوم شد؟ نكنه شما تو مسابقات بين المللي موفق بوديد ما نميدونستيم؟ چند بار جام آسيا رو بردين ه دم از موفقيت تو آسيا ميزني؟؟!!
  • ۲۲:۲۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۰
    0 0
    سرور هر چي لنگيه امير قلعه نوييه
  • ۲۲:۲۵ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۰
    0 0
    قلعه نويي تو آسيا هم موفق بوده همين كه با وجود اينهمه تيم قوي و با خرجهاي بالاشون استقلال رو سوم كرد خودش كليه. بايد به قهرماني هاي تيم لنگ شك كرد كه فقط تو ليگ داخلي ايران قهرمان شده و هيچ قهرماني برون مرزي اي نداره البته به جز جام ولايت!!!!
  • امیرسجاد ۲۲:۳۶ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۰
    0 0
    حسود هرگز نیاسود حسودی شما لنگیا باعث شده راحت دروغ بگین تهمت بزنین و غیبت بکنین
  • ۲۲:۴۰ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۰
    0 0
    بیچاره محجوب یک کلمه حرف حق زده ببین چیکار می کنه؟ بابا از اسرار قهرمانیهای شما فقط خواجه حافظ بی خبره.
  • رضا ۰۰:۰۶ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۱
    0 0
    بهمون دلیل که بازی با توپ آسیا حسرت شما لنگی هاست.
  • جمشید ۰۰:۲۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۱
    0 0
    اولا که تیغ امیرخان در بازیهای بین المللی هم خوب میبره مگه آلزایمر دارید ندیدید با دست خالی استقلال را جزو سه تیم برتر آسیا پیش برد اینجاست یک مربی هنرشو نشون میده .وگرنه بری با بهترین مدافعان لیگ و بهترین خط حمله بری قهرمان بشی که کار شاقی نکرده
  • مهرداد ۰۷:۴۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۳
    0 0
    بابا شما هم بلدید همینجوری قهرمان شید چرا اینقد حرص میخورید دوره قبل هم قهرمان غرب اسیا و جزو چهارتیم اسیا شدیم اونم در مقابل گووانژو وسئول و .....

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس